piątek, 3 maja 2013

Hannibal Episode 4

Czwarty odcinek serialu Hannibal za mną, i po raz kolejny się nie zawiodłem.

Tym razem Will Graham bada sprawę morderstwa w którym podczas jedzenia posiłku zginęła cała rodzina. Niespodziewanie w pobliżu, zaczynają mieć miejsce podobne przypadki...

Co raz ciężej pisać o tym serialu i się zbytnio nie powtarzać, ale cóż poradzić. Przede wszystkim odcinek jak każdy z poprzednich został wybornie zrealizowany. Scena w której, Will odtwarzał morderstwo byłą genialna. Po raz kolejny trzeba pochwalić aktorów. Mads Mikkelsen i Hugh Dancy, jak zwykle udowadniają, że dobrze się czują w swoich rolach i na nasze szczęście nie wstydzą się tego okazać. ;) Według mnie w tym epizodzie, dialogi zostały, napisane lepiej niż w poprzednich odsłonach. Rozmowy między Grahamem i Abigail, a Lecterem były dość intrygujące. Denerwuję, mnie fakt, że nadal nie wyjaśniono jak Doktor poradził sobie z niewygodnym... Eee.. "śladem". Kto oglądał w zeszłym tygodniu, ten powinien zrozumieć. Na plus należy jeszcze zaliczyć, sprawę nad którą pracowało FBI, ponieważ tym razem było naprawdę niecodzienne. Trochę czuję się oszukany, ponieważ zapewniano mnie, że wraz z czwartym odcinkiem akcja bardzo przyspieszy, tak się nie stało, ale jest to do wybaczenia.

Najnowsza odsłona serialu stacji NBC, zapewniła mi naprawdę miłe spędzenie czasu. Odcinek był chyba najlepszym z dotychczasowych. A jeśli tendencja wzrostowa się utrzyma, to jestem spokojny o dalszy poziom produkcji.
8/10

1 komentarz:

  1. WOW! Finał I sezonu rozłożył mnie na łopatki :) mimo tego, że można było się tego spodziewać... szok, niedowierzanie jak dla mnie :) z racji, że mam dobre serce to polecę wam (hannibal net pl ) gdzie znajdziecie wszystkie niezbędne informacje na temat tego hitowego serialu! Enjoy!

    OdpowiedzUsuń