niedziela, 5 maja 2013

Trawka/Weeds Season 7


Dzisiaj czas zrecenzować jeden z seriali komediowych, które oglądam, będzie to mianowicie siódmy sezon produkcji stacji SHOWtime Pt. „Weeds”.

Serial opowiada historię Nancy Botwin, dilerki marihuany. W tym sezonie Nancy wychodzi z więzienia, i postanawia na nowo rozkręcić swój biznes, ale i odzyskać prawa do opieki nad swoim synkiem. Andy, Doug, Silas i Shane, powracają z Kopenhagi, i rozpoczynają na nowo życie w NYC… 

Zaznaczę, na wstępie, że jest to jeden z słabszych sezonów. Brak tego humoru co w pierwszej, drugiej czy trzeciej odsłonie, ale i tak były momenty w których można było się zaśmiać.

Historia opowiedziana w tej odsłonie była bardzo solidna. Nie nudziłem się przy żadnym z odcinków.

Realizacja, jak to w bywa, w tego przypadku produkcjach, nie gra ogromnej roli, ale i tak mi nic w niej nie przeszkadzało.

Z gra aktorska bywało lepiej i gorzej. Przeważnie trzeba przyznać, że pod tym względem „Weeds” prezentuje się solidnie, a czasami świetnie. Raczej nie mam zastrzeżeń.

Lubię oglądać seriale na stacji FOX, i zwykle nie było z tym kanałem żadnych problemów, ale tym razem po prostu strzelili sobie w stopę. Żeby przyciąć FINAŁOWY odcinek sezonu, aż o 7 minut, to dla mnie jakieś nieporozumienie! Naprawdę!

Ale jak już mówimy o końcówce, to była ona według mnie okropna. Ogólnie cały finał sezonu był najsłabszym z odcinków, tej odsłony serialu. W przedostatnim epizodzie zapowiadało się na prawdziwą burzę, a tu nic. Na dodatek, nie mogłem się pozbyć uczucia, jakby zakończenie było robione na szybko. Jakby twórcy chcieli, ale nie mogli…

Ogólnie rzecz ujmując „Trawka” jak zawsze zapewniła mi przyjemne spędzenie czasu, w sam raz by się odprężyć. Jednak jeśli chcecie zacząć przygodę z tym serialem, radziłbym obejrzeć wcześniejsze sezony, ponieważ inaczej możecie się niepotrzebnie zrazić do reszty produkcji…
6.5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz